پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119411
بررسي مسائل و مشكلات صنفي دانشجويان دانشكده‌ي هنر فارسان در ديدار با هيأت رئيسه‌ي دانشگاه شهركرد
تاریخ انتشار : 1393/08/11 10:13:56
نمایش : 3834
هيأت رئيسه‌ي دانشگاه شهركرد در بازديد از دانشكده‌ي هنر و علوم انساني فارسان در گفتگو با نمايندگان دانشجويان، مسائل و مشكلات صنفي دانشجويان اين دانشكده را بررسي كردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هيأت رئيسه‌ي دانشگاه شهركرد با حضور در دانشكده‌ي هنر و علوم انساني فارسان و ديدار با نمايندگان دانشجويان اين دانشكده، مسائل و مشكلات دانشجويان اين دانشكده را بررسي نمودند و براي رفع مشكلات چاره‌جويي كردند.دكتر شامحمدي در ديدار با دانشجويان گفت: با توجه به امكانات موجود تمام تلاش مجموعه‌ي مديريت دانشگاه، ارائه‌ي خدمات حداكثري به دانشگاهيان است و در اين راستا از هيچ كمكي دريغ نخواهد شد.
 
گفتني است در اين ديدار، تجهيز خوابگاه‌هاي دانشجويي به امكانات ورزشي و رفاهي، تجهيز سالن‌هاي مطالعه‌، افزايش كتب كتابخانه، تأمين امكانات بيشتر آموزشي و كمك آموزشي و حمايت از فعاليت‌هاي فرهنگي، مهمترين خواسته‌هاي دانشجويان بود كه مسئولين دانشگاه در اين زمينه‌ها ضمن تشريح اقدامات انجام شده، برنامه‌هاي در دست اقدام دانشگاه در اين راستا را نيز بازگو كردند.


 
 
 


منبع: سايت دانشگاه شهرکرد
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html